Business Evenimente

Final de seminar Start-Up Nation. Primele impresii.

Ieri, 17 octombrie 2018, am fost la seminarul organizat de Felder Gruppe România cu tema Start-Up Nation 2018. Vreau să vă spun încă de la început că, pentru mine, a fost un mare succes și vă spun și de ce. Pe data de 2 octombrie, acum aproximativ două săptămâni, am publicat primul articol legat de inițiativa Felder Gruppe România. Era mai mult prezentarea unei inițiative, o testare a interesului. Necunoscându-se numărul celor interesați nu se putea rezerva o sală care să corespundă capacității. Erau multe necunoscute la mijloc. Cu toate astea, reacția celor interesați a fost atât de puternică încât Felder Gruppe România a reușit în doar două săptămâni să organizeze ireproșabil un simpozion în toată regula, fără timpi morți, cu dezbateri „aprinse” pe toată durata lui. Și aici vorbim de perioada dintre orele 15:00-19:30 cât am fost noi acolo. Simpozionul se încheiase și oamenii încă mai discutau în grupuri mici, schimbând informații. Fuseseră programate două pauze și, datorită interesului, a fost luată doar una singură. Aproape incredibil pentru mine. Oamenii erau avizi de informații. În doar două săptămâni.

Calitatea vorbitorilor și a prezentărilor a fost de un nivel foarte ridicat. Nici nu începuse bine să vorbească Silvia Băcanu de la Intermind Business Consulting că a și fost întreruptă de întrebări. Din acel moment totul a decurs la un nivel de dezbatere foarte ridicat, în care întrebările și răspunsurile s-au succedat cu repeziciune.

S-a trecut apoi peste pauza de cafea și a venit rândul lui Ștefan Udroiu de la Banca Transilvania să facă față întrebărilor venite dinspre public. Dezbatere de un înalt nivel și în acest caz, analize și statistici interesante și sincere prezentate de reprezentantul BT. De apreciat faptul că au fost spuse și lucrurile mai puțin plăcute cu care se vor confrunta cei ce vor aplica. Ideea a fost să vedem cum facem împreună ca lucrurile să meargă.

După singura pauză a venit rândul organizatorului să își prezinte produsele. Paul Năstase a făcut o treabă foarte bună din punctul meu de vedere. Pe lângă prezentarea Felder Gruppe România, a echipei și produselor comercializate, Paul a continuat să comunice sincer cu oamenii, comparând produsele Felder cu celelalte din piață, prezentând avantajele pe care Felder le are față de ceilalți competitori.

Simpozionul s-a încheiat cu studii de caz legate de experiențele celor care au aplicat pentru Start-Up Nation 2017. Până și ei au fost supuși tirului de întrebări dinspre public. Marele lor merit este că au avut mult umor și discuțiile au fost foarte prietenoase. Este vorba despre Marius Mihalca de la Triple Wood, Tulcea (producție de stupi) și Iulian Apostol – MDI Wood Ideas, București (mobilier din PAL, MDF și lemn masiv).

Ca o concluzie, cred că ceea ce a realizat Felder Gruppe România cu acest simpozion este un lucru extraordinar pentru industria lemnului. Concret, în joc sunt 10.000 de proiecte eligibile la nivelul întregii țări. Fiecare proiect poate atrage până la aproximativ 44.000 de euro. Cu cât comunicăm mai bine oportunitățile și ofertele legate de acest subiect, cu atât atragem mai mult din cei maxim 440.000.000 euro către industria lemnului. De aceea spun că Felder Gruppe România ne-a ajutat pe toți prin organizarea acestui simpozion și eu pentru acest lucru îi mulțumesc.

Discutând azi cu Maria Arbone, Director Marketing la Felder Gruppe România, am aflat că, pe lângă cei din București și zonele apropiate, au fost participanți de la Iași, Cluj, Dolj și Tulcea. Un alt lucru interesant de reținut este că Felder Gruppe România se pregătește să organizeze încă 4 (patru) seminarii în diferite zone ale țării. Asta da mișcare inteligentă de marketing!

Vom reveni la subiect pentru a discuta pe larg despre condițiile ce trebuie îndeplinite pentru a putea aplica anul acesta pentru programul Start-up Nation și alte subiecte ce au fost dezbătute intens seara trecută.

Până atunci, ne vedem sâmbătă, 20 Octombrie, la Ziua Clientului Wood-Mizer, la Sibiu.

seminar start-up nation

 

 

Dan

Am avut șansa să lucrez în diverse departamente. Astfel am acumulat experiență în Finance, Accounting, Logistic, Sales, Operations, Marketing. Sunt un om de echipă și un all around player. Sunt antreprenor, am coordonat vânzarea unui business de lacuri și vopsele pentru lemn către o multinațională. În 2016 am descoperit lumea digitală, publishingul și marketingul online. De atunci mi-am mutat experiența acumulată și aptitudinile în online.

Adaugă comentariul

Adaugă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii

Abonează-te la newsletter

ro_RORomanian