Bife-Sim Business

BIFE-SIM 2018 în casă nouă!

BIFE-SIM, cel mai important târg internațional dedicat industriei mobilei, echipamentelor și accesoriilor din România, va avea loc între 12 și 16 septembrie 2018, la Romexpo.

Ediția din acest an se va desfășura în noile spații expoziționale – pavilioanele B1 și B2, locul ideal pentru găzduirea târgurilor și expozițiilor de talie internațională.

BIFE-SIM promite să fie platforma de lansare a noutăților a peste 350 de companii românești și străine, care vor prezenta soluții ingenioase pentru orice tip de spațiu, dar și pentru toate gusturile. Vor fi expuse și prezentate diferite stiluri de mobilier printre care: contemporan, vintage, art deco, minimalist, baroc, rococo, rustic, neo clasic, eclectic, art nouveau, glamour și multe altele.

O serie de demonstrații practice se vor desfășura de-a lungul zilelor la BIFE-SIM, astfel încât cei interesați să fie informați cu obiectivitate despre calitatea și caracteristicile mobilierului pe care doresc să-l achiziționeze fie pentru casă și grădină, fie pentru birouri sau alte spații.

În cadrul evenimentului organizat de Romexpo în parteneriat cu Asociația Producătorilor de Mobilă din România și Camera de Comerț și Industrie a României va avea loc și cea de-a XVI-a ediție a Concursului Național de Design.

Competiția se va desfășura în două etape și își propune să ofere tinerilor designeri de mobilier și decorațiuni interioare posibilitatea de a se afirma. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul târgului.

„BIFE-SIM este un târg de referință în industria mobilei. Este expoziția anuală cu cel mai mare impact asupra sectorului, iar faptul că, de anul acesta avem și spații de expunere a produselor și echipamentelor adecvate, poate aduce numai beneficii. De aceea le transmit managerilor companiilor membre APMR, care s-au înscris deja ca participanți la BIFE-SIM 2018, să fie atenți la construirea standurilor și la promovarea la fața locului. Trebuie profitat la maximum de acest spațiu de expunere. Noile pavilioane sunt înalte și permit branduirea la înălțime. În acest sens, vă recomandăm să faceți prospecție, respectiv să vizionați noile pavilioane B 1 și B2, să discutați cu reprezentanții ROMEXPO modalitățile de construire și de promovare împreună cu designerii standurilor.

Firmelor care nu s-au decis încă dacă să participe la cea de-a XXVII-a ediție a Târgului Internațional de Mobilă, Echipamente și Accesorii, BIFE-SIM 2018, le comunicăm că APMR împreună cu ROMEXPO au făcut deja repartizarea pe spații pentru cele înscrise până în prezent. Le recomandăm companiilor producătoare de mobilă și accesorii să se grăbească în luarea deciziei, pentru a putea rezerva spațiile pe care și le doresc și pentru a avea timpul necesar realizării unor standuri adecvate noilor pavilioane expoziționale.” Aurica Sereny, președinte APMR.

BIFE-SIM este una dintre cele mai mari și mai importante manifestări expoziționale pe care Romexpo le organizează. Împreună cu partenerii de la Asociația Producătorilor de Mobilă din România ne propunem să susținem producătorii români și importatorii și să le asigurăm o platformă de expunere organizată la standarde internaționale, un spațiu unde timp de 5 zile să își prezinte produsele și serviciile direct celor interesați să le achiziționeze.

Totodată, ne dorim să contribuim la construirea de parteneriate trainice între expozanții români și cei străini, iar BIFE-SIM 2018 să reprezinte punctul de pornire pentru viitoare proiecte de succes.

În ceea ce-i privește pe vizitatori, le putem promite ca BIFE-SIM 2018 le va dezvălui cele mai populare tendințe din domeniul mobilierului și le va furniza cele mai bune sfaturi și idei creative pentru transformarea casei în căminul ideal, în concordanță cu personalitatea și preferințele lor! Vă așteptăm la BIFE-SIM 2018, locul unde calitatea, varietatea și ingeniozitatea mobilierului își dau întâlnire!” Mihai Costriș, Director General Romexpo.

Mai multe detalii găsiți pe:

Dan

Am avut șansa să lucrez în diverse departamente. Astfel am acumulat experiență în Finance, Accounting, Logistic, Sales, Operations, Marketing. Sunt un om de echipă și un all around player. Sunt antreprenor, am coordonat vânzarea unui business de lacuri și vopsele pentru lemn către o multinațională. În 2016 am descoperit lumea digitală, publishingul și marketingul online. De atunci mi-am mutat experiența acumulată și aptitudinile în online.

Adaugă comentariul

Adaugă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii

Abonează-te la newsletter

ro_RORomanian